close

近排頭好痛,心好煩, 

好想咩都唔好想,唔記得...

如果不去放下包袱,豈能再走下去 

考試會唔會炒呢?

不過唔擔心得咁多,未來是未知的,

惟有下次再努力

我想點呀?

突然唔想講野,好似講親都錯,不如收聲啦xd

跟住好想鬧人囉,我要忍忍忍忍忍aR'

返完小學心情仲差,徹底覺得真光唔係我嘅

有希望換來失望;沒希望更只有絕望

依篇打得很亂,和我的腦海一樣-_____-

★ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - *;
今日真係開心Ga`多謝您地,識到你地係好事: )

係其中一個令我唔後悔入BPS嘅原因

t0:認我係fd的所有人

luv you all ♥

1月生日的人要快快樂樂 ;D

arrow
arrow
    全站熱搜

    cyau1014 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()